Reklamační rád
Vážený zákazníku, děkujeme Ti, že sis zakoupil naše zboží, na které se vztahují práva z vadného plnění, což znamená, že máš právo na to, aby zboží bylo bez vad v okamžiku převzetí.
Podmínky pro reklamaci:
· Pro přijetí zboží k reklamaci je nutno dodat potvrzení o nákupu, ideálně fakturu, která byla při nákupu zaslána na zadaný email.
· K reklamaci je třeba předložit obuv kompletní, čistou, zbavenou všech nečistot a hygienicky nezávadnou.
· Reklamaci prodejce potvrdí písemným vyjádřením o stavu přijaté obuvi, kde je přesně definována závada, pro kterou je zboží reklamováno.
· Reklamační lhůta je max. 30 dnů ode dne potvrzení o přijetí reklamace.
Reklamovat lze:
· Výrobní vady, které se vyskytnou v průběhu vadného plnění.
· Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kterým je omezeno případně znemožněno jeho další používání, aniž by však příčinou tohoto stavu bylo opotřebení zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání údržby.
Reklamovat nelze:
· Vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, mající svůj původ v opotřebené zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby, nesprávné volbě velikosti nebo na závady, které nejsou reklamovány ihned po jejím zjištění bez zbytečného odkladu.
· Opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívaní. Poškození zboží vlivem působení olejů, nafty, benzinu a jiných agresivních látek.