🔥 Pro ověření možnosti doručení do Vánoc nám zavolejte. 🎄🎁

Reklamační rád

Vážený zákazníku, děkujeme Ti, že sis zakoupil naše zboží, na které se vztahují práva z vadného plnění, což znamená, že máš právo na to, aby zboží bylo bez vad v okamžiku převzetí.

Podmínky pro reklamaci:

· Pro přijetí zboží k reklamaci je nutno dodat potvrzení o nákupu, ideálně fakturu, která byla při nákupu zaslána na zadaný email.

· K reklamaci je třeba předložit obuv kompletní, čistou, zbavenou všech nečistot a hygienicky nezávadnou.

· Reklamaci prodejce potvrdí písemným vyjádřením o stavu přijaté obuvi, kde je přesně definována závada, pro kterou je zboží reklamováno.

· Reklamační lhůta je max. 30 dnů ode dne potvrzení o přijetí reklamace.

Reklamovat lze:

· Výrobní vady, které se vyskytnou v průběhu vadného plnění.

· Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kterým je omezeno případně znemožněno jeho další používání, aniž by však příčinou tohoto stavu bylo opotřebení zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání údržby.

Reklamovat nelze:

· Vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, mající svůj původ v opotřebené zboží způsobené běžným užíváním, úmyslné či neúmyslné poškození a zanedbání základních pravidel údržby, nesprávné volbě velikosti nebo na závady, které nejsou reklamovány ihned po jejím zjištění bez zbytečného odkladu.

· Opotřebení vlivem nesprávného výběru a užívaní. Poškození zboží vlivem působení olejů, nafty, benzinu a jiných agresivních látek.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz