🔥 Pro ověření možnosti doručení do Vánoc nám zavolejte. 🎄🎁

Vrácení zboží a reklamace

Jak to probíhá?

1. Vyplň online formulář níže

V případě vady čí poškození prosím zvol "Reklamace", jinak zvol "Vratka".

2. Zabal boty do krabice

Zboží je nutno vrátit v kompletním balení, tak jak přišlo. Boty vložte do původní krabice a řádně je
zabalte do kartonové přepravní krabice, tak aby se v přepravě nepoškodily.

3. Zboží nám pošli

Zabalené zobží pošlete na naší adresu. V případě komplikací nás kontaktujte na info@nowelstore.cz.

!POZOR!

  • Zboží musí být zabaleno v původní krabici a nesmí obsahovat známky nošení.
  • Zboží musí byt vráceno pečlivě zabalené v přepravní kartonové krabici, aby nedošlo k poškození originální krabice od bot.
  • Zboží je nutno vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Odstoupit od smlouvy lze nejpozději 14 den od převzetí zboží.

Doporučujeme zboží (převážně obuv) zkoušet poprvé (test velikosti a pohodlnosti), pouze uvnitř na čisté podlaze. Pokud existuje šance, že je budete chtít vyměnit, tak to půjde pouze s nenošeným párem. Použité, znečištěné, vyprané nebo jakkoli pozměněné tenisky bohužel nemůžeme přijmout.

 

Bližší informace ohledně vrácení nebo reklamace zboží naleznete v obchodních podmínkách.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz