Vrácení zboží a reklamace
Jak to probíhá?
1. Vyplň online formulář níže
V případě vady čí poškození prosím zvol "Reklamace", jinak zvol "Vratka".
2. Zabal boty do krabice
Zboží je nutno vrátit v kompletním balení, tak jak přišlo. Boty vložte do původní krabice a řádně je
zabalte do kartonové přepravní krabice, tak aby se v přepravě nepoškodily.
3. Zboží nám pošli
Zabalené zobží pošlete na naší adresu. V případě komplikací nás kontaktujte na info@nowelstore.cz.
!POZOR!
- Zboží musí být zabaleno v původní krabici a nesmí obsahovat známky nošení.
- Zboží musí byt vráceno pečlivě zabalené v přepravní kartonové krabici, aby nedošlo k poškození originální krabice od bot.
- Zboží je nutno vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
- Odstoupit od smlouvy lze nejpozději 14 den od převzetí zboží.
Doporučujeme zboží (převážně obuv) zkoušet poprvé (test velikosti a pohodlnosti), pouze uvnitř na čisté podlaze. Pokud existuje šance, že je budete chtít vyměnit, tak to půjde pouze s nenošeným párem. Použité, znečištěné, vyprané nebo jakkoli pozměněné tenisky bohužel nemůžeme přijmout.
Bližší informace ohledně vrácení nebo reklamace zboží naleznete v obchodních podmínkách.